آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ تسنيم 
برادر سلام
اين بهترين و جامعترين نقدي بود که از اين سريال خونده بودم با نظراتتون کاملا موافقم.
موفق باشيد.
يا علي
برادر محترم سلام
از دقت نظر شما بسيار خوشحالم ولي آيا اين کار درستي است که به خاطر ضعف جزئي در سريال راستش را بگو(که من هم با شما در رابطه با آن کاملاً موافقم) تمامي نقاط مثبت آن را فراموش کنيم؟
من يک فيلمنامه نويسم. خيلي خوب مي فهمم چه کسي حرف براي گفتن دارد. انتظار داشتم جايي از نقاط قوت اين سريال بخوانم که براي اولين بار و شايد آخرين بار(به دليل قدرداني هاي دوستان) توانست حرفهايي بزند که نه تنها کمتر کسي در خانواده هنرمندان به آن اعتقاد دارد بلکه مردم هم آنها را فراموش کردند.
دلم مي خواست کسي براي مصطفي رستگاري دست بزند که توانست موضوعي را که از نظر روشنفکران تنها رؤيا و ايده آل طلبي است ولي از نظر اسلام حقيقي است (راستگويي را مي گويم) را به بهترين شکل تحليل کند و تيپ هايي را کنار هم جمع کند که نماينده ي قشرهاي زنده و حقيقي جامعه هستند. برادر محترم فراموش کرديد که دشمن هميشه کارهاي ارزشمند و عادت شکنانه را در نگاه مردم زشت و حقير نشان مي دهد؟!! شما ديگر چرا؟!! آيا نقد يعني اينکه تنها ضعف هاي يک کار را فرياد بزنيم؟!!! آيا از نظر شما اين سريال هيچ گونه نقطه ي قوتي نداشت؟!!! انتظار دارم منصفانه پاسخم را بدهيد.
بله من هم نقدهاي فراواني نسبت به اين سريال دارم حتي بيش از آنچه شما فرموديد، اما نقاط قوت آن را بيش از نقاط ضعفش ديدم پس مسلماً کاري نمي کنم که ديگر هيچ کس جرئت حرف زدن پيدا نکند چرا که در جمع هنرمندان بازيگر محجبه و بدون آرايش کمتر و حتي مي توانم بگويم که نايابند!!! خواهش مي کنم آخرت خود را خراب نکنيد. منصف باشيد به خاطر خداوند. در جامعه اي که هيچ کس حرف حق نمي زند حرفي که بوي حق داشته باشد را بايد قاب گرفت.
از اين که طولاني نوشتم پوزش مي خواهم.
منتظر پاسخ شما هستم
يا علي
پاسخ

سلام و درود بر شما.از ابراز لطف و يادداشت پرمحتواي شما سپاسگزارم.اميدوارم شايستگي اين بذل عنايت هم وطنان گرامي را داشته باشم.بايد بگويم با تمام وجود فرمايشات شما را قبول دارم.اگر به مطلب قبلي اينجانب در همين وبلاگ مراجعه بفرماييد كه با محوريت سريال راستش را بگو است درمي يابيد كه حقير اساسا در ابتدا تنها به علت ارزشي و مبتكر بودن اين سريال قصد داشتم با نگارش مطلبي از دست اندركاران آن تشكر و قدرداني كنم.اما با ديدن چند تصوير نادرست بر آن شدم تا انتقادهاي خود را نيز نسبت به آن بنويسم.كار معمولي و پيش پا افتاده كه نقدي لازم ندارد.....
+ علي 
سلام
من فقط يک قسمت از اين سريال رو ديدم و از روابطي که بين بازيگران وجود داشت و تبليغ مي شد خيلي متعجب شدم.
و ديگه هم اين سريال رو دنبال نکردم.
سلام
کمي طولاني بود ولي جالب بود
موفق باشيد
به نظر من سريال جالبي نبود
متن جالبي بود.
خداروشکر اين سريال تموم شد.
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ سه شنبه 14 آذر 91 نوشته (آيا راستش را بگو راستش را گفت) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.