سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدافع حرم

من شیعه هستم و به تمنای دلبرم

گردد فدای عشق علی عمر و پیکرم

من شیعه هستم و دم عشق علی زنم

نذرش کنم جوانی و این سر و تنم

من شیعه هستم و به خدا زار عشق او

در احتیاج و تشنه ی دیدار عشق او

من شیعه هستم و ز غلامان قنبرم

باشد کنیز حضرت صدیقه ماردم

من شیعه هستم و به رهش جان فدای ام

با اذن حضرت صدیقه کربلایی ام

من شیعه هستم و به محرم رسیده ام

بر نوکری  و علم و پرچم رسیده ام

من شیعیم فدا ایدرم عشقه جانیمی

بذل ایلرم بو راهه بو جانیمده قانیمی

من شیعیم حسینه گوره زار اولار گوزوم

زار و بهاری و نمداراولار گوزوم

من شیعیم حسینه گوره قاره گیموشم

ماه عزاده قاره می من یاره گیموشم

من شیعیم حسیندی منه آرمان دین

حبل المتینیدور آدی چون ریسمان دین

من شیعیم حسین منه الگوی بندگی

تنها اولوب حسین منه معنای زندگی

من شیعیم که بوینومی اغیاره اگمرم

باش سیم و زرلی پست و ستمکاره اگمرم

من شیعیم مجیز ستمکاری ایتمرم

راهیم حسین اولوبدی و بیراهه گیتمرم

من شیعیم فدایی زهرای اطهرم

من هم مدافع حرم آل حیدرم

شاعر: اکبر پورآقا




تاریخ : سه شنبه 95/7/13 | 3:24 عصر | نویسنده : | نظر


  • paper | فروش لینک ارزان | بک لینک رایگان
  • آکوا - مصطفی | فروش رپرتاژ آگهی